Úvod Spoločnosť Kaufland sa vysmieva z tradičnej rodiny, podporil agendu LGBTI

Kaufland sa vysmieva z tradičnej rodiny, podporil agendu LGBTI

Reprodukcia: Facebook Kauflandu

Nedávno obchodný reťazec Billa z politických dôvodov stiahol z predaja mesačník Zem&Vek, Tesco vylistovalo časopis Extra plus a oznámilo, že plánuje audit, v rámci ktorého prehodnotí aj predaj ďalších printových titulov.

Lidl spôsobil nielen na Slovensku škandál vymazaním kresťanských krížov z predávaných potravinových výrobkov a propagačných letákov a v Česku vyvolal pobúrenie propagáciou novej kolekcie oblečenia, keď použil ako model černocha. Zo zahraničných reťazcov sa politizácii a ideologizácii predaja svojich produktov, či presadzovaniu agendy multi-kulti a LGBTI vyhýbal iba Kaufland. Odteraz to už neplatí.

Spoločnosť totiž zverejnila reklamný banner, v ktorom na pozadí s dúhovými farbami propaguje svoj výrobok – mrazeného pstruha dúhového. Banner je doplnený o slogan “Pstruh dúhový (nielen) do tradičnej rodiny”. Reklama Kauflandu sa dá považovať nielen za nepriamu podporu deviantnej agendy LGBTI, ale aj za výsmech tradičnej rodiny, ktorú na kresťanskom Slovensku napriek propagande mainstreamových médií podporuje drvivá väčšina obyvateľov.

Okrem toho ryba je starobylým symbolom kresťanov, siahajúcim až do prvopočiatkov cirkvi. Podľa viacerých komentárov na sociálnej sieti tak môže ísť o cielený útok na kresťanské hodnoty. Reklama pravdepodobne súvisí s nedávnym Dúhovým pochodom v Bratislave.

V tejto súvislosti možno konštatovať, že všetky štyri hlavné nadnárodné obchodné reťazce na Slovensku v poslednom čase miešajú do svojho biznisu ideológiu a politiku a uskutočňujú kroky, ktoré pôsobia konfrontačne. Zapájajú sa do cielených podprahových kampaní so zámerom vnášať do tradičnej slovenskej spoločnosti prvky, ktoré sú našim ľuďom cudzie.